Penktadienis 28 Lapkritis 2014

Įdomu

6 sėkmingo svorio metimo principai

6 sėkmingo svorio metimo principai

Visų svorio metimo būdų ir pavyzdžių pagrindas – 6 pagrindiniai principai. Išstudijuokite juos ir padarykite juos savo svorio metimo programos dalimi. 1. Palaikykite arba patobulinkite savo

2015 metų horoskopas visiems

2015 metų horoskopas visiems

Atsižvelgiant į tai kaip išsidėliojo žvaigždynai, 2015 metai įneš sielos ramybės jausmą ir pamalonins ne vieną zodiako ženklą geromis naujienomis. Šiais metais patartina atsisakyti sunkaus fizinio darbo, taip pat darbo už kurį mokami viršvalandžiai. Apie

Teisinga Plaukų Priežiūra - Ką Privalai Žinoti

Teisinga Plaukų Priežiūra - Ką Privalai Žinoti

Kad ir kaip skubėtum ryte, nesijausi gerai bent jau kas antrą ar trečią dieną pamiršusi išsiplauti plaukus. Tačiau, net ir atlikdama tokias paprastas kasdieninesplaukų priežiūros procedūras, kaip plaukų plovimas ar plaukų džiovinimas, gali jiems pakenkti.

Kaip bėgiojant išvengti traumų

Kaip bėgiojant išvengti traumų

Niekas labiau nuvilia bėgiko kaip negalėjimas bėgioti dėl traumos. Šis nusivylimas dar didesnis sužinojus, kad problemos buvo galima išvengti ar bent sumažinti jos poveikį. Bėgimo traumos beveik visada yra kelių kontroliuojamų veiksnių suma. Štai keletas

Žalia kava + godži uogos + imbieras

Žalia kava + godži uogos + imbieras

Sudėtis (2 kapsulėse): dygliuotojo ožerškio (Goji Berry – Lycium barbarum) uogos - 200 mg (24,3%), tikrojo imbiero (Zingiber officinalis) ekstraktas – 120 mg (14,6%), žalios kavos pupelių (Green coffee Bean extract – Coffea Arabica) ekstraktas

Ką galima valgyti prieš miegą

Ką galima valgyti prieš miegą

Tos, kurios rūpinasi savo figūra, žino auksinę taisyklę - nevalgyti prieš miegą! Būtent prieš miegą, o ne po 18 valandos, kaip įprasta manyti. Apskritai, 18 valandos taisyklė tinka tik vyturiams - tiems, kurie labai anksti keliasi ir atitinkamai anksti gulasi

Du faktai apie sėkmingą svorio metimą

Prieš pradėdami mesti svorį, turėtumėte žinoti du pagrindinius dalykus.
1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso.

Kad numestumėte svorio, jūsų gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis už išnaudojamąjį energijos kiekį. Nėra nei tokio maisto, nei piliulių ar kitokių vaistų, kurie stebuklingai tirpdytų kilogramus. Vienintelis metodas, kuris tikrai padeda, yra šiek tiek mažiau valgyti, arba daugiau sportuoti.
2. Nuolatinis svorio metimas (reguliavimas, palaikymas) reikalauja nuolatinių pasikeitimų. Įsidėmėkite, kad negalite 6 savaites laikytis dietos, o po to vėl grįžti prie ankstesnių įpročių. Trumpalaikės dietos suteikia tik trumpalaikį poveikį. Vienintelis sėkmingas būdas išsaugoti norimą svorį – nedaug, mažais žingsneliais, bet nuolat keiskite gyvenimo būdą. Kartu tai geriausias būdas gerinti sveikatą.

Real Time Web Analytics Tinklapių Top Reitingai