Ketvirtadienis 25 Rugpjūtis 2016

Įdomu

6 sėkmingo svorio metimo principai

6 sėkmingo svorio metimo principai

Visų svorio metimo būdų ir pavyzdžių pagrindas – 6 pagrindiniai principai. Išstudijuokite juos ir padarykite juos savo svorio metimo programos dalimi. 1. Palaikykite arba patobulinkite savo

Riebalai ant pilvo: 5 tipai ir 5 strategijos jų atsikratyti

Riebalai ant pilvo: 5 tipai ir 5 strategijos jų atsikratyti

Atsikišęs ar nukaręs, subliuškęs pilvukas gali ilgam sugadinti nuotaiką, tuo labiau kad lengvai jo sustangrinti nepavyksta. Žinoma, galime bandyti slėpti netobulas formas po laisvesniais drabužiais, tačiau tai nepadės pasijusti

Maitinančios mamos mityba

Maitinančios mamos mityba

Žindančios moters mityba tikrai nėra kažkuo ypatinga. Ji, kaip ir įprasto žmogaus mityba, turi būti subalansuota, kad tiek pati mamytė, tiek jos kūdikis, gerdamas motinos pieną, gautų visus reikalingus vitaminus ir mineralus.

Kodėl net ir sportuojant nekrenta svoris?

Kodėl net ir sportuojant nekrenta svoris?

Net jeigu nuolat plušate sporto salėje, o namuose valgote tik subalansuotą maistą, pasitaiko atvejų, kuomet svoris tiesiog nekrenta. Iškyla klausimas: kas gi blogai? Štai 10 galimų atsakymo variantų. Persivalgote sveiko maisto Riešutai, avokadai,

Kalanetikos pratimai namuose

Kalanetikos pratimai namuose

Kalanetikos treniruotės sporto klubuose vyksta grupėmis, tačiau kai kurios moterys mėgsta sportuoti individualiai. Kalanetikos pratimai yra tinkami atlikti ir namuose, svarbiausia atsižvelgti į savo asmenines galimybes. Kalanetika nėra

Skysčių dieta

Skysčių dieta

Skysčių dieta gali padėti greitai numesti svorio dėl suvartojamų kalorijų konsistencijos. Ji naudinga ne tik norintiems sulieknėti, bet ir tiems, kurie nori būti sveikesni ir išvalyti organizmą nuo kenksmingų medžiagų. Laikantis

Post-Kvapu-vulkanas

Du faktai apie sėkmingą svorio metimą

Prieš pradėdami mesti svorį, turėtumėte žinoti du pagrindinius dalykus.
1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso.

Kad numestumėte svorio, jūsų gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis už išnaudojamąjį energijos kiekį. Nėra nei tokio maisto, nei piliulių ar kitokių vaistų, kurie stebuklingai tirpdytų kilogramus. Vienintelis metodas, kuris tikrai padeda, yra šiek tiek mažiau valgyti, arba daugiau sportuoti.
2. Nuolatinis svorio metimas (reguliavimas, palaikymas) reikalauja nuolatinių pasikeitimų. Įsidėmėkite, kad negalite 6 savaites laikytis dietos, o po to vėl grįžti prie ankstesnių įpročių. Trumpalaikės dietos suteikia tik trumpalaikį poveikį. Vienintelis sėkmingas būdas išsaugoti norimą svorį – nedaug, mažais žingsneliais, bet nuolat keiskite gyvenimo būdą. Kartu tai geriausias būdas gerinti sveikatą.

lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai