Antradienis 27 Rugsėjis 2016

Įdomu

6 sėkmingo svorio metimo principai

6 sėkmingo svorio metimo principai

Visų svorio metimo būdų ir pavyzdžių pagrindas – 6 pagrindiniai principai. Išstudijuokite juos ir padarykite juos savo svorio metimo programos dalimi. 1. Palaikykite arba patobulinkite savo

Pusryčiai - energijos šaltinis

Pusryčiai - energijos šaltinis

Pusryčiai ne vienam atrodo nereikšmingi. Kartais jie iškeičiami į papildomas minutes miego arba puodelį kavos, tačiau tokie įpročiai – kenksmingi. Pusryčiai suteikia energijos, gerina

5 pratimai dailiam pilvukui namų sąlygomis

5 pratimai dailiam pilvukui namų sąlygomis

Norisi dailesnio pilvuko, bet trūksta laiko ar pinigų lankytis sporto salėse? Siekti šios svajonės galite ir namie. Svarbūs akcentai treniruotės metu Kvėpavimas

Kokią šukuoseną rinktis pagal veido formą?

Kokią šukuoseną rinktis pagal veido formą?

Jei nusprendėte, kad pats metas eiti į kirpyklą ir pakeisti savo įvaizdį, pirmiausia žvilgtelėkite į veidrodį, nustatykite savo veido formą ir įvertinkite, kokia šukuosena

Anticeliulitinė dieta

Anticeliulitinė dieta

Ši dieta pagrįsta prielaida, kad žemesnį glikeminį indeksą turintys maisto produktai padeda numesti svorio. Tai greičiau ne dieta, o organizmą valanti mityba, kurios rezultatas – lygesnė ir stangresnė oda. Per 10 dienų jūs

Priklausomybė nuo saldumynų, ar įmanoma įveikti?

Priklausomybė nuo saldumynų, ar įmanoma įveikti?

Nenumaldomas potraukis suvalgyti ką nors skanaus – daugumai pažįstamas ir ramybės neduodantis jausmas. Vienos saldėsiais tiesiog lepina savo skonio receptorius, kitos jais slopina stresą, įtampą. Bet kuriuo atveju, nesaikingas

Post-Kvapu-vulkanas

Du faktai apie sėkmingą svorio metimą

Prieš pradėdami mesti svorį, turėtumėte žinoti du pagrindinius dalykus.
1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso.

Kad numestumėte svorio, jūsų gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis už išnaudojamąjį energijos kiekį. Nėra nei tokio maisto, nei piliulių ar kitokių vaistų, kurie stebuklingai tirpdytų kilogramus. Vienintelis metodas, kuris tikrai padeda, yra šiek tiek mažiau valgyti, arba daugiau sportuoti.
2. Nuolatinis svorio metimas (reguliavimas, palaikymas) reikalauja nuolatinių pasikeitimų. Įsidėmėkite, kad negalite 6 savaites laikytis dietos, o po to vėl grįžti prie ankstesnių įpročių. Trumpalaikės dietos suteikia tik trumpalaikį poveikį. Vienintelis sėkmingas būdas išsaugoti norimą svorį – nedaug, mažais žingsneliais, bet nuolat keiskite gyvenimo būdą. Kartu tai geriausias būdas gerinti sveikatą.

lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai