Ketvirtadienis 08 Gruodis 2016

Įdomu

6 sėkmingo svorio metimo principai

6 sėkmingo svorio metimo principai

Visų svorio metimo būdų ir pavyzdžių pagrindas – 6 pagrindiniai principai. Išstudijuokite juos ir padarykite juos savo svorio metimo programos dalimi. 1. Palaikykite arba patobulinkite savo

Vaikščiojimas stangrina kūną

Vaikščiojimas stangrina kūną

Vaikščiojimas - puikus būdas atsikratyti viršsvorio ir padovanoti sau žvalumo. Pasak specialistų, būtent vaikščiojimas yra pati natūraliausia judėjimo rūšis mūsų kūnui, nekenkianti nei kaulams, nei sąnariams. Tik kaip reikia vaikščioti, kad išryškėtų

Kokie produktai skatina odos senėjimą?

Kokie produktai skatina odos senėjimą?

Tai, kaip mes atrodome, ne visada reprezentuoja mūsų tikrąjį amžių. Tai priklauso nuo daugybės veiksnių: genų, kūno sudėjimo, aprangos, makiažo, gyvenimo būdo ir... valgymo įpročių. Turbūt sutiksite, kad viena jaunystės

Geriausi būdai išsaugoti motyvaciją sportuoti

Geriausi būdai išsaugoti motyvaciją sportuoti

Vos tik nusprendę sportuoti, galite susidurti su pirmaisiais sunkumais – prireikia naujos sportinės aprangos, batelių, galbūt ir krepšio… Tada reikalai tampa dar sudėtingesniais, kai ateina metas išsirinkti sporto klubą ar sportavimo

Drabužių raštai ir figūra: kaip derinti, kad atrodytum lieknesnė?

Drabužių raštai ir figūra: kaip derinti, kad atrodytum lieknesnė?

Kam rengtis vienspalviais drabužiais, jei kartais norisi žaismingumo ir šiek tiek improvizacijos aprangoje, tiesa? Tam pasitelkti į pagalbą galime margus raštus – drugiais numargintą audinį, gėlėmis apsodintą medvilnę, taškeliais

Pusryčiai - energijos šaltinis

Pusryčiai - energijos šaltinis

Pusryčiai ne vienam atrodo nereikšmingi. Kartais jie iškeičiami į papildomas minutes miego arba puodelį kavos, tačiau tokie įpročiai – kenksmingi. Pusryčiai suteikia energijos, gerina

Post-Kvapu-vulkanas

Du faktai apie sėkmingą svorio metimą

Prieš pradėdami mesti svorį, turėtumėte žinoti du pagrindinius dalykus.
1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso.

Kad numestumėte svorio, jūsų gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis už išnaudojamąjį energijos kiekį. Nėra nei tokio maisto, nei piliulių ar kitokių vaistų, kurie stebuklingai tirpdytų kilogramus. Vienintelis metodas, kuris tikrai padeda, yra šiek tiek mažiau valgyti, arba daugiau sportuoti.
2. Nuolatinis svorio metimas (reguliavimas, palaikymas) reikalauja nuolatinių pasikeitimų. Įsidėmėkite, kad negalite 6 savaites laikytis dietos, o po to vėl grįžti prie ankstesnių įpročių. Trumpalaikės dietos suteikia tik trumpalaikį poveikį. Vienintelis sėkmingas būdas išsaugoti norimą svorį – nedaug, mažais žingsneliais, bet nuolat keiskite gyvenimo būdą. Kartu tai geriausias būdas gerinti sveikatą.

lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai