Kaip numesti svorio
Antradienis 26 Gegužė 2020
mitybos planai
asliekna

Kultūrizmo pagrindai

Pradėti kultūrizmo rėžimą gali būti nelengva patirtis kai kuriems iš mūsų. Vizitas į treniruoklių salę bauginantis, ten pilna didelių apimčių atletų, liesų bei dailių raumenų moterų, besitreniruojančių su atsidavimu ir rimtu požiūriu. Net žodynas atrodo kaip svetima kalba: stūmimas, piramidė, setai, supersetai, pakartojimai, periodizacijos, atsistatymai ir t.t. Jei jūs esate naujokas kultūrizmo šakoje, svarbu, kad žinotumėte visa reikiamą informaciją apie šią sportį kryptį ir ko iš jos tikėtis?

Kas yra kultūrizmas?

Jūs turėtumėte atsiminti, kad kultūrizmas tai daugiau nei vien dideli raumenys, rudu tamsiu skysčiu išsitepę vyrai lankstantys savo milžiniškus bicepsus. Tai menas, kuris yra daugelio mėnesių įdėto darbo vaisius, tai pasišventimas ir visiškas atsidavimas šiai sporto šakai. Nėra kažkokių stebuklingų metodų, piliulių ar sutrumpinimų, nors kai kurie metodai yra protingesni ir geresni už kitus. Visi iki vieno turi nusistatyti savo tikslus, pradedant realiais pasiekamais tikslais ir lūkesčiais trumpuoju bei ilguoju period, baigiant programos pasirinkimu šiems tikslams pasiekti.

Kultūrizmas tai protingas panaudojimas pasirpriešinimo atskiriems raumenims vystyti. Kitais žodžiais tariant, tai naudojimas svorio bei žemės traukos raumenų susitraukimui. Kad svorį pakelti, raumuo stipriai susitraukia taip generuodamas jėgą. Apskritai tariant, kultūrizmas tai geriausia sporto šaka norint proporcingai auginti raumenis bei išlaiti jų gražias formas.

kulturizmo pagrindaiKultūrizmo privalumai

Vienas iš didžiausių privalumų yra tas, kad šis jėgos sportas padeda žymiai sumažinti koraninę širdies ligos susirgimo tikimybę. Taip pat kultūristai yra geriau pasirengę fiziškai nei paprasti nesportuojantys žmonės, todėl jiems sumažėja nutukimo keliamos problemos tokios kaip: cholesterolio kiekis ar aukštas kraujo spaudimas. Šis sportas padeda išlaikyti raumenų tonusą, lankstumą, padeda išvengti artrito ir osteoporozės.

Kultūrizmas taip pat yra vienas iš geriausių būdų padidinti psichinę harmoniją, sumažinti stresą, nerimą, depresiją. Be to, jis padeda susidoroto su nuotaikos svyraimu ir neigiamomis emocijomis. Šis sportas naudingas ir tuo, kad padidina savigarbą ir pasitikėjimą savimi, kuriamas teigiamas įvaizdis. Tai dar ne viskas, jėgos treniruotės sumažina psichologinę įtampą ir nuovargį, pagerėja miego kokybė. Aerobikos pratimai ir treniruotės su svoriais naudojami kaip natūrali priemonė depresijai gydyti ir atitraukti protą nuo rūpesčių ir gyvenimo kliūčių. Vienas iš didžiausių portalų su naudinga medžiaga apie šią sporto šaką yra – Atletiškas.lt. Jei norite susirasti sau tinkamą sporto prorgamą ar tiesiog sužinoti plačiau apie tai kas yra kultūrizmas, rekomenduojame apsilankyti!

Kaip numesti svorio
Straipsnį vertinu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kraunasi
Dėkojame, kad balsavote.
Jūsų įvertinimas:

Kiti straipsniai apie svorio metimą

Parašykite komentarą