Kaip numesti svorio
Sekmadienis 28 Lapkritis 2021
mitybos planai
asliekna

Blogi moterų įpročiai – grožio ir sveikatos priešas

Kiekviena moteris svajoja būti graži, laiminga, na ir, žinoma, sveika. Deja, dauguma moterų turi kenksmingų įpročių, kurie neretai sukelia ir nemažai problemų.

Aukštas kulniukas. Labai daug merginų ir moterų kasdien vaikšto su aukštakulniais, kurie labai kenkia jų sveikatai. Aukšti kulniukai pažeidžia teisingą laikyseną ir gali sukelti eilę ligų, tokių kaip artritas, nugaros skausmai, sausgyslių problemos ir t.t.. Pats optimaliausias kulniuko aukštis kasdieniam vaikščiojimui – 4 centimetrai, na o žavingai atrodančius 10 cm ir aukštesnius batelius pasilik tik ypatingoms progoms.

Sunkios rankinės. Padidėjus būtiniausių kasdieninių dalykinių daikčiukų ir aksesuarų, tokių kaip nešiojamieji kompiuteriai skaičiui, dauguma moterų visame pasaulyje kasdien nešioja kelis kilogramus sveriančias rankines. Nors neigiamas poveikis nepasijaus žaibiškai, tačiau per kurį laiką gali pajausti nugaros ir kaklo skausmus, o taip pat ir laikysenos iškrypimą. Nelauk šių problemų atsiradimo. Pasistenk su savimi nešiotis tik svarbiausius daiktus, o jei didelis sunkių daiktų kiekis neišvengiamas, tuomet vaikščiok su keliomis rankinėmis, kad svoris pasiskirstytų tolygiai.

Miegojimas nenusivalius makiažo. Nemaža dalis moterų pasiduoda pagundai užmigti nenusivalius nuo veido kosmetikos. O juk nenuvaliusi makiažo, visai nakčiai ant odos palieki nešvarumų sluoksnį, kuris užkemša poras ir sukelia uždegimą. Miegoti su nenuvalytu tušu nuo blakstienų taip pat labai kenksminga, nes jis dirgina akis ir sukelia akių paraudimą. Po tokios tinginystės nesitikėk, kad sekančią dieną atrodysi žvali ir pailsėjusi.

Konkuravimas su vyrais “prie stikliuko”. Egzistuoja daug atvejų, kuomet moterys geria vienodai su vyrais. Tačiau nepamiršk, kad moters kūno svoris yra kur kas mažesnis nei vyro, o jos kūne yra kur kas mažiau skysčio, galinčio atskiesti alkoholį. Tai reiškia, kad moterys apgirsta kur kas greičiau. Norėdama sumažinti alkoholio kiekį, stenkis skiesti jį sultimis ar nealkoholiniais kokteiliais.

Netinkamo dydžio liemenėlė. Manoma, kad 70 procentų moterų nešioja netinkamo dydžio liemenėles. Tai gali sukelti visą eilę sveikatos problemų, tame tarpe nugaros, kaklo, krūtinės skausmus, odos sudirgimą, kraujotakos ir kvėpavimo sutrikimus, pabloginti laikyseną. Nesidrovėk ir paprašyk pardavėjos pagalbos. Ji tikrai žinos, kaip pagal tavo krūtinės dydį ir formą išsirinkti tinkamą liemenėlę.

Nerimas ir apgailestavimas. Stresas moters fizinę ir psichinę sveikatą žaloja dvigubai dažniau, nei vyro. Moterys labiau linkusios į depresiją ir nerimą. Be to, jos kur kas dažniau gailisi buvusių mylymųjų ir pasibaigusių santykių.

Dėmesys savo išorei. Nors abi lytys skaudžiai išgyvena dėl savo fizinės išvaizdos netobulumo, tačiau moterys kur kas labiau užsiciklinusios ties savo “idealaus” kūno idėja. Tyrimais nustatyta, kad 16 procentų moterų, turinčių normalų ar net mažesnį kūno svorį, mano esančios nutukusios. Apklausos parodė, kad 90 procentų moterų savyje nori pakeisti bent vieną fizinį trūkumą. Šis nepilnavertiškumo kompleksas gali paveikti ne tik psichiką, bet ir sukelti įvairių fizinių sutrikimų, kuriuos iššaukia ekstramalios dietos ir kosmetinės procedūros.

Problemų sprendimas persivalgant. Nors su šiuo reiškiniu susiduria tiek vyrai, tiek moterys, tačiau moterys kur kas dažniau už vyrus linkusios sau nuotaiką pakelti ir problemas spręsti maisto sąskaita. Be to, moterys dažniausiai renkasi saldumynus ir daug kalorijų turinčius produktus. Vietoj valgymo pabandyk problemas spręsti kitu būdu. Pavyzdžiui, pasivaikščiok gamtoje ar pažioplinėk parduotuvėse. Apie būdus numesti svorį skaitykite čia.

Miego trūkumas. Maža to, kad miego trūkumas kenkia išvaizdai ir verčia blogai jaustis, jis dar gali padidinti nelaimingų atsitikimų ir širdies susirgimų riziką. Tyrimais nustatyta, kad moterys du kartus dažniau nei vyrai atsisako miego tam, kad galėtų kuo nors pasirūpinti, pavyzdžiui, mažyliu ar pagyvenusiais tėvais. Miego trūkumas neigiamai veikia moters nuotaiką ir kraujo spaudimą. Todėl moterims tiesiog būtina išsimiegoti. Sužinokite, kokie produktai veikia jūsų miego kokybę.

Nemeilė sau. Nežiūrint to, kad moterys savo miegą aukoja rūpindamosis vyru ir vaikais, jos dar ir savo poreikius nustumia į paskutinę vietą po buitinių rūpesčių ir įsipareigojimų. Pirmiausia, reikia mylėti save, skirti laiko sau ir mokėti pasakyti “ne” siūlymams ir prašymams, kurie tau nemalonūs.

Atsikratyti metais įsišaknijusių įpročių yra gana sunku. Vis tik, darbas su savimi padės ne tik tuos įpročius išrauti su šaknimis, bet ir pagerinti sveikatą bei savijautą.

Ką valgyti, kad greičiau įdegtum? Specialistės patarimai

Šaltinis: ideali.lt

Kaip numesti svorio
Straipsnį vertinu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kraunasi
Dėkojame, kad balsavote.
Jūsų įvertinimas:
Parašykite komentarą