Kaip numesti svorio
Sekmadienis 28 Lapkritis 2021
mitybos planai
asliekna

Kaip numesti svorio neišleidžiant šimtų eurų sporto klube?

elektriniai dviračiai

Viršsvoris bei nutukimas yra rimta sveikatos problema, kuri kamuoja net iki trečdalio Lietuvos gyventojų. Ypač smarkiai ji paveikia vyresnio amžiaus žmones, kurie, kaip taisyklė, yra mažiau fiziškai aktyvūs, tačiau dabartiniais laikais galime pastebėti ir nemažai jaunų ar vidutinio amžiaus vyrų ir moterų, kurie kovoja su šia problema.

Deja, bet ja atsikratyti paprasta tikrai nebus kiekvienam. Daug kas priklauso nuo individualaus žmogaus metabolizmo ir kūno specifikos, tačiau didžioji dalis viršsvorio yra tiesiogiai susijusi su per mažu fiziniu aktyvumu ir bloga mityba. Nemažai žmonių yra įsitikinę, kad apsilankymas sporto klube padės šias problemas išspręsti. Deja, vien sporto klubas svorio numesti nepadės. Todėl šiame straipsnyje padėsime jums rasti tiesiausius būdus, kaip numesti nereikalingo svorio neišleidžiant didelių pinigų sporto klube.

Paprasčiausias suvokimas – svorio metimo esmė

Reikia suprasti tokį dalyką, kad norint mesti svorį, būtina daugiau sudeginti, nei suvalgyti. Kad ir kokių kitų dalykų išgirsite, visa ko esmė yra fizinio aktyvumo padidinimas arba suvalgomų porcijų mažinimas. Geriausia, jei šie dalykai vyksta vienu metu.

Būtent dėl šios priežasties visos svorio metimo programos apima treniruotes ir mitybos planus. Daug judant bus deginamos bereikalingos kalorijos, o valgant subalansuotus patiekalus ir turint gerą rėžimą organizme nesikaups nepageidaujami riebalai.

Taigi, visus tikslus (kilogramais, nubėgtais kilometrais, padarytais prisitraukimais) supaprastinkite iki to, kad būtina daugiau judėti ir mažiau valgyti. Tada, pagal savo pajėgumus jau reikia ieškoti konkrečių sprendimų, ko atsisakyti ir ką pradėti daryti.

Svorį mesti sportuojant galima ir namuose

Taip, sporto klubuose yra platus ir didelis prietaisų, svorių pasirinkimas bei daug erdvės. Galų gale – padėti gali asmeniniai treneriai, su kurių patarimais greičiau sieksite savo tikslo. Tačiau iš kitos pusės, daugumą svorio metimui reikalingų pratimų įmanoma ir net geriau daryti namuose. Visų pirma tai bus pigiau, visų antra – nereikės dalintis įranga, visų trečia – galėsite daryti savo tempu ir nereikės taikytis prie kokių nors sutarties sąlygų (pvz., kad abonementas galioja tik darbo dienomis, iki 17val.).

Svorio metimui gerai tinka cardio tipo pratimai – šokinėjimas per gumą, bėgimas ant bėgtakio, orbitrekas, dviračio minimas, lengvų svorių kilnojimas, atsilenkimai ir panašūs pratimai. Tam reikiamą inventorių įmanoma paprastai įsigyti internetu. Kur? Ogi pavyzdžiui Varle internetinėje parduotuvėje – https://www.varle.lt/sporto-inventorius/.

Kokių kitų įpročių reikėtų atsisakyti?

Prie viršsvorio prisideda ne tik valgymas bei mažas fizinis aktyvumas. Šiuos dalykus gali paskatinti kiti žalingi įpročiai. Tarp tokių patenka nereguliarus miego grafikas, alkoholio vartojimas ir rūkymas. Visi šie įpročiai smarkiai prisideda prie išderinto hormonų balanso organizme (miegas) bei mažiau produktyvių organų.

Na, o alkoholis smarkiai kenkia kepenims bei inkstams. Šie organizmai taip pat yra labai svarbūs metabolizmui, todėl nuolatinis vartojimas prisideda prie viršsvorio ir kitų sveikatos problemų, atsiradimo. Galiausiai paminėsime ir rūkymo žalą, kuri glaudžiausiai susijusi su kvėpavimo takais. Rūkorių plaučiai silpsta žaibišku greičiu, ypač vyresniame amžiuje, todėl rūkymo geriausia atsisakyti.
Priėmę šiuos sprendimus labai padėsite savo organizmui ir tikėtina, jog pagreitinsite svorio metimą.

Aktyvus laisvalaikis – ne tik nauda, tačiau ir pramogaelektriniai dviračiai

Savo laisvalaikį turėtumėte keisti iš sėdimo į aktyvų. Pasistenkite, kad bent jau dalį savo laisvo laiko būtumėte aktyvūs. Laikui bėgant tikrai pastebėsite, kad tai ne tik prievarta, tačiau ir bene pati geriausia pramoga. Mėgautis gamta galima žiemą-vasarą, pavasarį ir rudenį. Trumpiau tariant – ištisus metus.

Jeigu norite tik vaikščioti, tai reikėtų per dieną nueiti po 5km. Čia pradžioje, po to progresyviai didinkite nueinamą atstumą.

Bene efektyviausias būdas mesti svorį, o kartu ir smagi pramoga – dviračiai. Įsigiję dviratį galite apkeliauti pačias gražiausias Lietuvos ir Europos vietas bei viską pamatyti iš arti. Na, o elektriniai dviračiai (kuriuos rasite čia) padės pamatyti dar daugiau per dar trumpesnį laiką. Taip pat naudinga ir bėgioti.

Savikontrolė

Pats blogiausias dalykas, kuris nutinka žmonėms, kurie numeta šiek tiek svorio, jie netenka savikontrolės ir tas svoris grįžta. Taip būti neturėtų ir kiekvienam reikėtų saugotis nepageidaujamų kilogramų sugrįžimo. Toliau stebėkite savo mitybą ir laisvalaikį (galbūt nebe taip griežtai), tačiau neatleiskite vadžių.

Sporto Prekės: https://www.varle.lt/sporto-inventorius/
Elektriniai dviračiai čia: https://www.varle.lt/dviraciai/?f.s-tipas=Elektriniai%20dvira%C4%8Diai

Kaip numesti svorio
Straipsnį vertinu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kraunasi
Dėkojame, kad balsavote.
Jūsų įvertinimas:
Parašykite komentarą