Kaip numesti svorio
Sekmadienis 04 Gruodis 2022
mitybos planai

Lieknėjimo dienoraštis - Tikslas: sveika mityba ir sportas -40 kg

  • FILTRUOTI DIENORAŠČIUS:   
Diary TOP
Vartotojas: 102984e
Sveiki, esu dar jauna mergina, nuo paauglystės esu apkūnoka, maždaug kas metus vis susiimu ir bandau numesti savo viršsvorį, kurio tikrai labai daug. Ir vis numetu po maždaug dešimt kilogramų, tačiau svoris anksčiau ar vėliau sugrįžta su kaupu. Paskutiniu metu visai apsileidau, žiemos pabaigoje užlipau ant svarstyklių, o jos rodė 116 kg!!!!! (Ugis 180cm) Pamačius tokius skaičius vos nenualpau, verkiau, na žodžiu, siaubingai jaučiausi. Bet galiausiai priėmiau sprendimą, kad taip tęstis nebegali ir užsibrėžiau sau tikslą atsikratyti visų nereikalingų komentarų nesilaikant kažkokių dietų, bet tiesiog sureguliuojant savo mitybą ir paverčiant ją įpročiu. Kolkas smarkiai sportuoti nelabai galiu, nes svoris labai didelis, todėl jaučiasi didelė apkrova sanariams, bet vaikščioti ilgiau ir minti dviratį jau pradėjau. Tai vat, su sveikos mitybos pagalba ir šiek tiek sporto nuo vasario ketvirtos dienos atsikračiau maždaug penkių kilogramų, tačiau pagaunu save vis suklumpant, atėjus savaitgaliui, o ypač išgėrus nors truputį alkoholio dingsta kontrolė, todėl užsibrėžiau dar vieną tikslą: atsisakyti alkoholio. Šį dienoraštį sukūriau, nes tikiuosi sulaukti palaikymo, kurio labai trūksta, o taip pat ir pastabų dėl mitybos. Taigi, mano tikslas yra ne kažkos konkretus skaičius, bet rezultatas, kad galėčiau džiaugtis save matydama veidrodyje ir jaustis kaip žmogus, o ne kaip ligonis, na o - 40kg parašiau, kaip preliminarų rezultatą. Tikiuosi sulauksiu palaikymo ir jūsų patarimų. :)))))
Ūgis: Svoris: Krūtinė: Juosmuo: Klubai:
180cm 116kg 0cm 0cm 0cm

2 Diena (2015 / 04 / 01)
Pusryčiai:
Salotos,Bandele su grybais, 2 ryziu trapuciai, naturalios apelsinu sultys, vanduo 400ml
0
416
Kiti užkandžiai:
0
0
Pietūs:
0
0
Kiti užkandžiai:
0
0
Vakarienė:
0
0
Kiti užkandžiai:
0
0
Sportas:
0
Komentaras:
Kalorijų lentelė Suvartota kalorijų per dieną:
416
Ūgis: Svoris: Krūtinė: Juosmuo: Klubai:
0cm 111kg 0cm 0cm 0cm
1 Diena (2015 / 03 / 31)
Pusryčiai:
Grikiai 75g. Tunas 50g. Natūralios apelsinų sultys 250ml Vanduo 400ml
0
500
Kiti užkandžiai:
0
0
Pietūs:
Dvi pieniškos ddešrelės, 100g bandelė su grybais, salotos
0
557
Kiti užkandžiai:
0
0
Vakarienė:
Tinginys
0
150
Kiti užkandžiai:
0
0
Sportas:
0
Komentaras:
Kalorijų lentelė Suvartota kalorijų per dieną:
1207
Ūgis: Svoris: Krūtinė: Juosmuo: Klubai:
180cm 112kg 0cm 0cm 0cm

Baigtas
Lankytojų komentarai
ritan 2015-03-31
Netinkamas komentaras
Kraunasi

Sveikinu pradėjus maratoną ir linkiu nemesti pusiaukelėje.

Parašykite komentarą