Trečiadienis 24 Gegužė 2017

Vaikščiojimas stangrina kūną

Vaikščiojimas – puikus būdas atsikratyti viršsvorio ir padovanoti sau žvalumo. Pasak specialistų, būtent vaikščiojimas yra pati natūraliausia judėjimo rūšis mūsų kūnui, nekenkianti nei kaulams, nei sąnariams. Tik kaip reikia vaikščioti, kad išryškėtų liekninamasis efektas?

Kaip suformuoti dailesnes kūno linijas einant?

Vienas didžiausių mitų apie vaikščiojimą – neva vaikščiojimas padeda tik metant svorį, bet yra visiškai nenaudingas siekiant padailinti konkrečias kūno dalis. Kaip efektyvesnė alternatyva dažnai siūlomas plaukiojimas arba treniruokliai. Tačiau tai – netiesa. Vaikščiojimas – tai ne tik malonumas einat lėtai ar svorio metimas einant greitai. Eiti galima ir tikslingai, treniruojant reikiamas kūno dalis!

  1. Pilvo presas. Vaikščiojimui rinkis maršrutą, kuriame gausu nuokalnių. Eik nuokalne mažais, greitais žingsniais. Kontroliuok savo laikyseną ir eiseną: pilvas įtrauktas, pečiai tiesūs, žingsniai – kuo mažesni ir kuo greitesni.
  2. Stangrios šlaunys. Kopk į kalną dideliais žingsniais, stengdamasi nelenkti kojų per kelius. Pilvas įtrauktas, pečiai tiesūs. Tai puikiai treniruoja ne tik šlaunų, bet ir užpakaliuko raumenis. Skaityti plačiau, kaip suploninti šlaunis>>
  3. Lieknesnės rankos. Eidama laisvai mosikuok rankomis, mostai turėtų būti kuo platesni. Pajusk viršutinėje rankos dalyje įtampą kai moji ja pirmyn ir atgal.
  4. Vapsvos talija. Eik vidutiniu greičiu, rankas iškėlusi į viršų, virš galvos. Rankos ištiestos, stenkis išlaikyti nepriekaištingą laikyseną.

Treniruokis, pajusk malonumą, ir palyginti greitai – jau po 40 dienų! – galėsi užfiksuoti ir pirmuosius rezultatus.

Kam naudinga vaikščioti lėtai?

Ne tik greitas ėjimas teikia naudos tavo sveikatai ir grožiui. Nors greitasis ėjimas padeda greičiau deginti kalorijas, lėtas vaikščiojimas turi savų privalumų.

  • Ne visi riebalai mūsų kūne deginami vienodai. Vieni nyksta greitai, kiti – lėtai. Lėtas vaikščiojimas kaip tik ir yra naudingas norint sudeginti lėtuosius riebalus.
  • Kaitaliojat lėtą ir greitą ėjimą galima efektyviai prailginti vaikščiojimo laiką ir nesijausti po tokios treniruotės išsekus.
  • Jei neturi laiko treniruotis du kartus per dieną, ryte ir vakare, gali rytais pakaitalioti lėtą ir greitą ėjimą, o vakare pasivaikščioti pusvalandį visai lėtai, savo malonumui.
  • Viršsvorio turintiems žmonėms, pasiryžusiems sportuoti, lėtas ėjimas taip pat gali tapti idealia įžanga į treniruotes – greitasis ėjimas ar bėgimas jiems gali būti pernelyg didelis krūvis pradžiai.vaiksciojimas stangrina kuna

Jeigu Jums patiko šis straipsnis, padėkokite straipsnio autoriui paspaudę "Like/Patinka" arba palikite komentarą žemiau.

Kaip numesti svorio
Straipsnį vertinu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kraunasi
Dėkojame, kad balsavote.
Parašykite komentarą
lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai