Sekmadienis 23 Balandis 2017

SVEIKA MITYBA

Riebalai ant pilvo: 5 tipai ir 5 strategijos jų atsikratyti

Riebalai ant pilvo: 5 tipai ir 5 strategijos jų atsikratyti

Atsikišęs ar nukaręs, subliuškęs pilvukas gali ilgam sugadinti nuotaiką, tuo labiau kad lengvai jo sustangrinti nepavyksta. Žinoma, galime bandyti slėpti netobulas formas po laisvesniais drabužiais, tačiau tai nepadės pasijusti

Maitinančios mamos mityba

Maitinančios mamos mityba

Žindančios moters mityba tikrai nėra kažkuo ypatinga. Ji, kaip ir įprasto žmogaus mityba, turi būti subalansuota, kad tiek pati mamytė, tiek jos kūdikis, gerdamas motinos pieną, gautų visus reikalingus vitaminus ir mineralus.

10 būdų, kaip sumažinti alkio jausmą

10 būdų, kaip sumažinti alkio jausmą

Žinoma, jausti alkį – natūralu. Bet kartais jis stipriai trukdo pasiruošti paplūdimio sezonui, bei pasiekti norimų rezultatų.

5 būdai, kaip numesti svorio be dietų

5 būdai, kaip numesti svorio be dietų

Jei nesate populiariųjų dietų gerbėja, tai jums greičiausiai gana sudėtinga atsikratyti nereikalingų kilogramų, ribojant maistą. Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos. Taip buvo manoma anksčiau. Dabar dietologai choru tvirtina, kad galima sulieknėti

Gyvybės šaltinis - vitaminai

Gyvybės šaltinis - vitaminai

Žmogaus organizmui neužtenka vien statybinių medžiagų - baltymų ir energiją teikiančių angliavandenių. Jau seniai pastebėta, kad būtinas ir kitas šaltinis gyvybei palaikyti. Šios medžiagos buvo pavadintos tiesiog gyvybe -

Dieta pagal kraujo grupes

Dieta pagal kraujo grupes

Mitybos profesionalai teigia, kad vienas efektyviausių būdų atsikratyti antsvorio – laikytis mitybos, užprogramuotos mūsų kraujyje. Remiantis amerikiečių daktaro Jameso D'Adamo teorija, visi mitybos produktai skirstomi į naudingus, neutralius ir kenksmingus

Mažai kaloringi maisto produktai

Mažai kaloringi maisto produktai

Dažnai tenka girdėti klausimą, “kokie maisto produktai yra nekaloringi”? Natūralu, jog savo svoriu besirūpinantys žmonės renkasi tokius produktus kurių mažas kaloringumas tačiau didelis maistingumas. Mažesnės porcijos nebūtinai reiškia, jog negali gauti

Kaip pagerinti medžiagų apykaitą?

Kaip pagerinti medžiagų apykaitą?

Medžiagų apykaita (metabolizmas) – tai procesas, kurio pagalba organizmas gamina ir naudoja energiją arba kalorijas visoms aktyvumo rūšims, pradedant maistinių medžiagų pasisavinimu ląstelėse ir baigiant maratono bėgimu. Pas kiekvieną iš mūsų yra tai, kas

Kaip išvalyti žarnyną?

Kaip išvalyti žarnyną?

Normalus žarnyno funkcionavimas, tai geros savijautos garantas. Deja, apie tai žino ne visi. Dažnas vidurių užkietėjimas, šlakai priveda prie daugybės problemų, pradedant nuo galvos skausmo, baigiant varikoze ir išsiplėtusiomis venomis. Bėgant metams, organizme

Sveikos mitybos abėcėlė lieknėjant

Sveikos mitybos abėcėlė lieknėjant

Teisingos mitybos abėcėlė Šiuo metu visiems tapo priimtina darbo dieną pradėti kavos puodeliu, o tai galų gale, veda ne prie ko kito, kaip prie organizmo priklausomybės neteisingai maitintis. Ar

Ananasas padeda numesti svorį

Ananasas padeda numesti svorį

Ananasas yra naudingas ir maistingas produktas, tačiau reikėtų išmokti jį teisingai valgyti. Jame didelis kiekis tokių elementų kaip kalis, geležis, cinkas, varis, manganas, magnis, kalcis, jodas, o vitaminų taip pat pakankamai – vitaminas C, karotinas,

Avitaminozė, pavasaris ir gera nuotaika

Avitaminozė, pavasaris ir gera nuotaika

Kaip išvengti pavasarinės avitaminozės? Pavasaris lėtai ir nenoriai keičia šaltą ir speiguotą žiemą. Orą ne už ilgo pripildys pirmųjų gėlių kvapai. Gamta atbunda, o su ja kartu atbundame ir

Sveiki receptai dirbantiems biure

Sveiki receptai dirbantiems biure

Nenorite ar negalite pietauti restorane? Visiškai paprasta išspręsti šią problemą, pasiruoškite sau kažką skanaus ir pasiimkite su savimi į darbą. Norite valgyti sveiką ir pigų maistą? Sugaišite mažai laiko, o pasigaminsite puikius pietus. Pasiūlysime

Kaip gaminti sunaudojant mažiau riebalų

Kaip gaminti sunaudojant mažiau riebalų

Valgį padaryti liesesnį labai paprasta: reikia tik "teisingai" apsipirkti ir gaminti naudojant mažiau riebalų. 12 patarimų kaip gaminant sunaudoti mažiau riebalų. Daugelis iš mūsų pažada sau valgyti mažiau kaloringą ir sveikesnį maistą. Ir tai visiškai

Kalorijų lentelė

Kalorijų lentelė

Pateikiame Jums kalorijų lentelę, kad galėtumėte paprasčiau suskaičiuoti suvartojamas dienos kalorijas ir užfiksuoti jas savo lieknėjimo dienoraštyje. Šiuo metu paruošėme daržovių, mėsos kalorijas, o vėliau pridėsime vaisių ir kitų produktų lenteles.

  1 2  
lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai