Pirmadienis 11 Gruodis 2017

Lieknėjam prieš šventes

Kai ant nosies kokia nors šventė, staiga prireikia greitai, efektyviai sulieknėti, o trumpiau tariant, reikalinga veiksminga, nevarginanti dieta. Mūsų rekomenduojamas mitybos racionas padės Jums atsikratyti papildomų centimetrų nuo juosmens, o tai reiškia, kad šventės metu galėsite dėvėti pačią mylimiausią savo suknelę, su kuria, galbūt, visai neseniai jautėtės nepatogiai. O lieknėsime tik 5 dienas.

Pirmoji diena

Pusryčiai: kietai arba minkštai virtas kiaušinis, puodelis nesaldintos žalios arbatos.
Priešpiečiai: stiklinė neriebaus kefyro.
Pietūs: pomidorų – agurkų salotos su šlakeliu alyvuogių aliejaus ir stiklinė šviežiai spaustų apelsinų sulčių.
Pavakariai: vidutinio dydžio obuolys.
Vakarienė: virta vištienos krūtinėlė, stiklinė kefyro.

Antroji diena

Pusryčiai: vienas apelsinas arba greipfrutas, puodelis nesaldintos žalios arbatos.
Priešpiečiai: 200 gr. nesaldaus jogurto.
Pietūs: krevečių ir rukolos salotos, viena kriaušė.
Pavakariai: 2 mandarinai.
Vakarienė: porcija apvirtų žiedinių kopūstų aplietų šlakeliu aliejaus ir citrina.

Trečioji diena

Pusryčiai: indelis varškės pagardintas šaukšteliu medaus, puodelis kavos arba nesaldžios arbatos.
Priešpiečiai: stiklinė neriebaus kefyro.
Pietūs: porcija ryžių su sojos padažu, 2 kiviai.
Pavakariai: stiklinė lieso pieno.
Vakarienė:
keletas gabalėlių virtos arba troškintos žuvies, stiklinė neriebaus kefyro.

svorio metimas pries sventesKetvirtoji diena

Pusryčiai: porcija miusli su jogurtu, pusė kriaušės, puodelis nesaldžios kavos ar arbatos.
Priešpiečiai: stiklinė kefyro.
Pietūs: 2 virti kiaušiniai, salotų lapai pagardinti truputėliu aliejaus.
Pavakariai: keletas džiuvėsėlių, stiklinė šviežiai išspaustų sulčių.
Vakarienė: salotos, paruoštos iš įvairių šviežių daržovių ir pagardintos aliejumi, duonos gabalėlis su jautiena.

Paskutinė – penktoji diena

Pusryčiai: indelis jogurto (pageidautina natūralaus), kiaušinis, nesaldi arbata.
Priešpiečiai: nedidelis dubenėlis vaisių arba uogų su 2 šaukšteliais grietinės.
Pietūs: virti burokėliai aplieti mažu kiekiu aliejaus, virti ryžiai su sojos padažu, stiklinė pomidorų sulčių.
Pavakariai: sauja slyvų.
Vakarienė: 100 gr. liesos varškės, gabalėlis kieto sūrio, stiklinė jogurto arba kefyro.

Darbo savaitė prabėga labai greitai, todėl ši dieta tikrai neprailgs, o ir dietoje siūlomų produktų įvairovė ne pati skurdžiausia, todėl pirmyn ir sutikite šventes lengvesnės!

Jeigu Jums patiko šis straipsnis, padėkokite straipsnio autoriui paspaudę "Like/Patinka" arba palikite komentarą žemiau.

Kaip numesti svorio
Straipsnį vertinu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kraunasi
Dėkojame, kad balsavote.
Parašykite komentarą
lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai