Sekmadienis 22 Spalis 2017

Ką reikia žinoti apie grikių dietą?

Grikių dieta – su nauda ir be

Netgi pakeitus savo pusryčius ar pietus į dubenėlį grikių košės, papildomi kilogramai pamažu pradės tirpti.  Pats populiariausias variantas grikių dietos – tai monodieta: kaip galima ilgiau žmonės stengiasi laikytis šios dietos sunkiausiomis sąlygomis, maitinasi tik grikiais ir geria vandenį. Žinoma jie netenka nemažai kilogramų, tačiau kaip ir bet kuri kita asketiška, nesubalansuota dieta apsisuka kitu kampu – sukritę kilogramai grįžta ir netgi su prieaugiu.

Daug protingesnis grikių dietos receptas – suderinti grikius su kitais naudingais, paprastais ir mažai kaloringais produktais. Kaip rekomenduoja dietologai, geriausia valgant grikius įvesti dar vieną produktą. Pavyzdžiui: pusryčiams – grikių košė ir liesa varškė, pietums – grikiai ir šviežios salotos, vakarienei grikiai ir žuvis virta garuose. Tokios valgymo schemos galima laikytis iki 3 savaičių, kurios metu galima numesti 8-9 kg. Skamba viliojančiai!

Svarbios smulkmenos, apie kurias nereiktų pamiršti: kaip ir laikantis bet kurios kitos dietos, būtina gerti iki 1,5 l. negazuoto vandens. Taip pat sumažinti cukraus ir druskos vartojimą iki maksimumo.

grikių dietos ypatumaiKaip paruošti grikius laikantis grikių dietos

Idealus grikių paruošimas paprastesnis nei paprasta: kruopų nereikia virti! Jas tiesiog reikia užpilti verdančiu vandeniu, sandariai uždaryti ir palikti keletui valandų (patogiausia palikti kruopas nakčiai ir jos bus tinkamos valgyti jau ryte). Visos naudingos kruopų medžiagos naudojant tokį paruošimo būdą išlieka, o glikeminis indeksas išbrinkusių kruopų visada žemesnis nei tų kurios būtų verdamos, o tai reiškia, kad organizmas gaus daugiau energijos ir nekaups riebalų.

Pageidautina nedėti į grikius nei prieskonių, nei druskos, nei sviesto, nei padažo. Papildomą skonį grikiams suteiks tas produktas, su kuriuo Jūs valgysite kruopas, t. y. mėsa, žuvis, salotos. Rinkdamiesi grikiams „partnerį“, t. y. produktą su kuriuo valgysite grikius, įsitikinkite, kad jis šviežias, nekaloringas, neriebus.  Iš pieno produktų geriausiai tiks liesas kefyras arba „gyvas“ jogurtas, iš daržovių šviežios, nekrakmolingos ir lapinės salotos, iš baltyminių produktų – kiaušiniai,  vištiena ir kalakutiena, neriebi žuvis.

Tuo atveju kai sunku…

Grikių dietos receptų, kaip matome, galima prigalvoti nemažai, o tai reiškia, kad alkio jausmo laikantis šios dietos neturėtumėte jausti. Nors meniu ir atrodo nuobodokas, tačiau jame yra būtinų aminorūgščių, vitaminų ir ląstelienos. Taip kad pasisakymai, jog grikių dieta neigiamai atsilieps plaukų, nagų ir odos būklei, negalime.

Vienintelio ko Jums gali trūkti laikantis šios dietos – tai cukraus. Cukraus trūksta tuomet, kai Jūs: apatiškas, negalite susikoncentruoti, esate pasimetęs ir sudirgęs. Nebūtina šiuo atveju mesti dietos ir pulti valgyti eklerų. Išeitis yra ir ji ganėtinai paprasta – suvalgykite 1 arbatinį šaukštelį medaus.  Neatsipalaiduokite per daug, grikių dieta neleidžia suvalgyti daugiau 2-3 a. š. medaus per dieną.

Jeigu Jums patiko šis straipsnis, padėkokite straipsnio autoriui paspaudę "Like/Patinka" arba palikite komentarą žemiau.

Kaip numesti svorio
Straipsnį vertinu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kraunasi
Dėkojame, kad balsavote.

Kiti straipsniai apie svorio metimą

Parašykite komentarą
lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai