Pirmadienis 11 Gruodis 2017

7 dienų dieta

Šios dietos esmė pakankamai paprasta – draudžiama maišyti skirtingų maisto grupių produktus, t.y. kiekvieną dieną reikia valgyti vis kitokį maistą.

Tokiu atveju maisto produktai yra lengviau virškinami, o organizmas geriau pasisavina gautas maistines medžiagas.

7 dienų dieta iš tiesų yra paprasta, nevarginanti ir nekenksminga organizmui.
7 dienu dieta

 

 

Savaitės valgiaraštis:

Pirmadienis
Tik vaisiai. Neribotai. Patartina tik vengti bananų ir nepersistengti su citrusiniais vaisiais, kadangi jie gali sukelti alergines reakcijas.
Antradienis
Daržovės ir daržovių sriubos. Neribotai, todėl alkio jausmo nebus.

Trečiadienis
3 bananai ir 5 stiklinės pieno. Jei labai norisi, galima suvalgyti ir iki 8 bananų.

 

Ketvirtadienis
3 mėsos ar žuvies patiekalai su neribotu kiekiu daržovių.

 

Penktadienis
4 mėsos ar žuvies patiekalai, tačiau nedideli – apie 85 gramus kiekvienas.

Šeštadienis
3 mėsos patiekalai.

Sekmadienis
4 mėsos patiekalai arba košės.

Skatyti dar: dieta neveikia – ką daryti? delčios dieta, grikių dietasveika mityba

Jeigu Jums patiko šis straipsnis, padėkokite straipsnio autoriui paspaudę "Like/Patinka" arba palikite komentarą žemiau.

Kaip numesti svorio
Straipsnį vertinu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kraunasi
Dėkojame, kad balsavote.
Parašykite komentarą
lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai