Sekmadienis 22 Spalis 2017

3 dienų ryžių dieta

Dieta, kurios pagrindas yra ryžiai susilaukė didžiulės sėkmės ne vien todėl, kad padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų, bet ir kruopščiai valo mūsų organizmą.

Šios dietos metu negausite visų toksinų, medžiagų ar druskų, kurios nėra būtinos jūsų organizmui, ryžiai neterš Jūsų kūno. Be to, ryžiuose yra labai daug baltymų, jie sotūs ir maistingi, todėl puikus garnyras prie mėsos ar žuvies patiekalų. Valgant ryžius net nereikia duonos.

3 dienų ryžių dieta šiuo metu pasiekė tokį didelį populiarumą, kad atsirado ne viena šios ypatingos dietos versija. Tačiau jos viena nuo kitos ne daug skiriasi.

Nors ryžiuose yra mažai kalorijų, porcijoje apie 110, tačiau daugelis žmonių dažnai ruošimo metu naudoja druską, aliejų ar riebalus. Geriausia naudojimui tinka ryžiai be jokių priedų, tai vienintelis būdas, kai bus galima išsaugoti visas ryžių naudingas savybes bei medžiagas, jau nekalbant apie tai, kad jie bus gražūs ir trapūs.

Taigi pasižiūrėkime kaip atrodo ši 3 dienų dieta praktikoje (naudojami tik virti ryžiai ir jokių būdu negalima naudoti bulvių daržovių sultiniui).

 Ryžių dieta3 dienų ryžių dietos meniu

Pirma diena:

  • Pusryčiams – netoli 100 gramų ryžių sumaišyti su vienos citrinos žievelėmis ir obuoliu.
  • Pietums – apie 150 gramų daržovių salotų, 100 gramų ryžių, kapotos žolelės, pagardinimui galima įpilti lašelį alyvuogių aliejaus bei daržovių sultinio.
  • Vakarienei – 100 gramų ryžių su virta morka, taip pat su mėgstamų daržovių sultiniu.

Antras diena:

  • Pusryčiams – apie 100 gramų ryžių su arbatiniu šaukšteliu grietinės, apelsinas.
  • Pietums – apie 100 gramų ryžių su mėgstamu daržovių sultiniu.
  • Vakarienei – apie 100 gramų ryžių su garintomis daržovėmis.

 

Trečia diena:

  • Pusryčiams – 100 gramų ryžių, kurie gali būti apibarstyti cinamonu, greipfrutas.
  • Pietums –  100 gramų ryžių, 150 gramų troškintų grybų, 100 gramų agurkų salotų su alyvuogių aliejumi bei šaukštelis daržovių sultinio.
  • Vakarienei – 100 gramų ryžių su daržovių sultiniu 150 gramų garuose ruoštų brokolių.

Vienas iš svarbiausių dalykų – skysčių naudojimas. Dietos metu reikia gerti daug vandens, kad iš kūno būtų pašalintos nereikalingos druskos bei tinkamai būtų įsisavinamos naudingos medžiagos. Būtina vartoti natūralų vandenį be jokių saldiklių, negazuotą. Taip pat tinka žalioji ir raudonoji arbata. Tiesiog pabandykite negerti iškart kai valgote ryžius, palaukite 20 minučių ir prieš valgymą bandykite negerti valandą.

Po šių kelių nesudėtingų patarimų, galite prarasti kelis nereikalingus kilogramus!

Jeigu Jums patiko šis straipsnis, padėkokite straipsnio autoriui paspaudę "Like/Patinka" arba palikite komentarą žemiau.

Kaip numesti svorio
Straipsnį vertinu:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kraunasi
Dėkojame, kad balsavote.
Parašykite komentarą
lieknejimo istorijos
Tinklapių Top Reitingai